S satinder_747 Established Member ★ 15 ★ Impact 1 May 18, 2012 609 views 6 replies #1 (closed) Last edited: Jun 28, 2012
G giftideaguy Established Member ★ 15 ★ Impact 1 May 21, 2012 #2 I have a gift idea website. Could you please provide me with a sample of your work? Thanks
nickcopy Established Member ☆ 10 ☆ Impact 3 Jun 2, 2012 #3 satinder_747 said: ...there will be no spelling mistakeS. Click to expand... You've made an error.
logish Established Member ★ 15 ★ Impact 4 Jun 4, 2012 #5 Yes. Please pm me samples of your past work.
S satinder_747 Established Member ★ 15 ★ Impact 1 Jun 11, 2012 #6 logish said: Yes. Please pm me samples of your past work. Click to expand... Hi, Can you please provide me your email address? ---------- Post added at 09:33 AM ---------- Previous post was at 09:30 AM ---------- giftideaguy said: I have a gift idea website. Could you please provide me with a sample of your work? Thanks Click to expand... Hi, Just saw your message. Please provide me your email address or else drop a mail on [email protected] Thanks.
logish said: Yes. Please pm me samples of your past work. Click to expand... Hi, Can you please provide me your email address? ---------- Post added at 09:33 AM ---------- Previous post was at 09:30 AM ---------- giftideaguy said: I have a gift idea website. Could you please provide me with a sample of your work? Thanks Click to expand... Hi, Just saw your message. Please provide me your email address or else drop a mail on [email protected] Thanks.